Monday, April 30, 2018

කකුල් තියෙන අයට තේරෙන්නේ නෑ එයාලා කොච්චර වාසනාවන්තද කියලා


ඔන්න ඉතින් වෙසක් දවසේ හවස ලාවට නින්දක් දාන් ඉන්න වෙලාවේ  මට මගේ යාලුවෙක්ගෙන් මැසේජ් එකක් එනවා එයා ගොඩක් දුකෙන් ඉන්නේ කියලා.මාත් ඉතින් හොයලා බැලුවා.ඉස්සර ඉදන්ම එක එක්කෙනගේ දුක්ගන්නාරාළ වෙලා මට මාර එක්ස්පීරීයන්ස් තියෙනවා ෆ්රෙන්ස් .ඒ එක්ස්පීරීයස් එකතු කරොත් මට ඒකට ක්ලාස් එකකුත් එක්ක ගෞරව උපාධියක් ගන්න පුලුවන්.😇

හරි දැන් ආපහු මුල් කතාවට ආවොත් ඔන්න මං ඇහුවා මොකද්ද ප්‍රශ්නේ කියලා.ඉතින් මට කියපු විදියට  එයාගේ ප්‍රශ්නේ තමයි එයා යාලු වෙලා ඉන්න කොල්ලා දැන් වෙනස් වෙලා කියන එක.මෙයා කියන හැටියට එයාගෙන් තොර ලෝකයක් නැතිලු.ඒ කොල්ල නැති වුනොත් මගේ යාලුවා මැරෙනවලු.

බනින්න එපා ෆ්රෙන්ස් ඇත්තට නම් මට හිනා ගියා මැසේජ් කියවලා.😁මැසේජ් වලින් මූණ පෙන්නන ඔප්ශන් එකක් නැති එක වාසනාව.නැත්තම් මගේ හිනාව දැකලා මගේ යාලුවා ඒ වෙලාවෙම අභාවප්ප්‍රාප්ත වෙනවා.😏

කෝමහරි මං මගේ යාලුවගෙන් ප්‍රශ්න ටිකක් ඇහුවා.ඔන්න යට තියෙනවා ප්‍රශ්න ටිකයි ඒවගේ උත්තර ටිකයි.මේ මගේ ෆේස්බුක් මිතුරියක් නිසා මේ වගේ ප්‍රශ්න අද්භූත  ගනයට දාන්න එපා පින්වතුනි.

1.ඔයාගේ ගෙදර කවුද ඉන්නේ? අම්මයි තාත්තයි අයියයි මමයි නංගියි.
(සන්තෝසයි පින්වතුනි.මගේ තත්වෙට වඩා හොදයි.මට සහෝදරයෝ කියලා ඉන්නේත් මාවම කන්න ආපු යාලුවෝ විතරයිනේ)😐

2.අයියා මොකද කරන්නේ? අයියා ඉන්ජිනියර් කෙනෙක 😍බැදලා බබෙක් ඉන්නවා 😞නෑනා හරිම හොදයි.ටීචර් කෙනෙක් (ලස්සන පවුලක් නේද ෆ්රෙන්ස් )😘

3.නංගී? එයා කැම්පස්.මෙඩිකල් ෆැකල්ටි (අනේ..දොස්තර කෙනෙකුත් ඉන්නවා  )

4.ඔයා ජොබ් එකක් කරනවා නේද? ඔව් මං .........නනේ වැඩ කරන්නේ (බලන්න ෆ්රෙන්ස් මට රස්සාවකුත්  නෑ)😟

5.හොදයිද ජොබ් එක? සැලරි හොදයිනේ අනේ.ටිකක් දුර එක තමයි ප්‍රශ්නේ.මෙහෙ බ්‍රාන්ච් එකකට හදගන්න ඉන්නෙ ලබන අවුරුද්දේ වගේ.එතකොට ශේප් (ඉරිසියයි ෆ්රෙන්ස්)😐

6.දැන් ඔය කොල්ලා එක්ක යාලු වෙලා කොච්චර කල් ද? අවුරුදු 3යි 💛💕

7.දැන් ඇයි හිතෙන්නේ එයා වෙනස් වෙලා කියලා? දැන් දවස් ගානක්ම වැඩි කතාවක් නෑ අනේ 😒

මේ ඔක්කොම අහලා මට දුක හිතුනා ෆ්රෙන්ස්.එයා ගැන නෙවෙයි මං ගැන.බලන්න ඉතින් .හොද පවුලක්.සහෝදර සහෝදරියෝ පිරිලා.රස්සාවක් තියෙනවා.හොද ගානක් හම්බෙනවා.ඒ මදිවට ගෙවල් ලගට මාරු වෙන්නත් පුලුවන්ලූ.මට මේවා අහලා ඇඩුනා ෆ්රෙන්ස් 😭😭😭

මේකයි ඉතින්.love case අමතක කරොත් එයාට කොච්චර දේවල් තියෙනවද සතුටු වෙන්න.මං එයාට මුකුත්ම කිව්වේ නෑ.මේ පහළ තියෙන වීඩීයෝ එක යැව්වා බලපන් කියලා.

මේ මං කාලෙකට කලින් අහම්බෙන් හම්බ වෙලා බලපු දෙයක්.කවදාවත් මේක අමතක වෙන්නේ නෑ.

"කකුල් තියෙන අයට තේරෙන්නේ නෑ එයාලා කොච්චර වාසනාවන්තද කියලා"


No comments:

Post a Comment