Monday, July 2, 2018

ආදරණීය නපුරා - තිස් හත් වන කොටස



උදේ සජිනි කුස්සියේ ඉන්නකොට තමයි ගෙදර දොරේ බෙල් එකේ සද්දේ ඇහුනේ.ඒ සද්දෙට කලබල වුන සජිනි දොර ලගට දුවගෙන ගියා.ඒත් දොර අරින්න කලින් සජිනි එතන කණ්නාඩියෙන් බලලා කොන්ඩෙත් හදාගත්තා.

එක සැරයක් හොද හුස්මක් ගත්ත සජිනි දොර ඇරියා.එතන හිටියේ සහන්ගේ අක්කයි මස්සිනයි බබයි.අක්කා බබාවත් වඩාගෙන හිනා වෙවී හිටියා.

"නංගි...කොහොමද? අදමනේ දැක්කේ" සහන්ගේ අක්කා සජිනිව දැක්ක ගමන් කිව්වා 

"ඒකනේ අක්කා..එන්න ඇතුලට" සජිනි කට්ටියට ඇතුලට කතා කරා.එතකොට තමයි සජිනි දැක්කේ ඒ හැමෝටම පිටිපස්සෙන් බෑග් එකකුත් අරන් හිටපු සහන්ව.

"නංගි බබාව කාමරේකින් තියන්න ඕනේ.නිදිමතේ ඉන්නේ" 

"අහ් අරන් එන්න අක්කේ..." සජිනි අක්කවයි බබාවයි එක්කගෙන ගියේ සජිනි කලින් හිටපු කාමරේට.

"අම්මෝ හෙන මහන්සියි මචං..." සහන්ගේ මස්සිනා,විරාජ් පුටුවකින් වාඩි වුනේ එහෙම කියාගෙනමයි.

"මහන්සි නැතුවයැ.බබාට අමාරු ඇති සෑහෙන්න" සහන් කිව්වේ ඒ ලගින්ම වාඩි වෙන ගමන් 

"එයාට මොන මහන්සියක්ද? උඩ පැන පැන හිටියේ.එයාව බලාගෙන අපට තමා අමාරු" විරාජ් කිව්වේ හිනා වෙවී.ඒ කතාවට සහනුත් හිනා වුනා

"ඒක නෙවෙයි.මේක මරු ගෙදරක්නේ..මල්ලිගෙමද?" විරාජ් ආයෙත් ඇහුවේ ගේ වටේ හොදට බලන ගමන්

"රෙන්ට් එකට අයියේ.ගන්නත් පුලුවන් ඕනේ නම්.තාම එච්චර සල්ලි අතේ නෑ" සහන් කිව්වේ ඔලුවත් කස කස

"ඉතින් මේ නංගිත් ඉගෙන ගෙන තියෙනවනේ නේද? ජොබ් එකක් කරා නම් හරිනේ" එහෙම කියාගෙනම එතනට ආවේ සහන්ගේ අක්කා මලිති.අක්කා එහෙම කියද්දි සහන් බැලුවේ සජිනිගේ මූන දිහා.සජිනි හිතලම සහන්ගේ මූන මග ඇරලා හිටියා.

"සජිනි වැඩ කරා අක්කේ බදින්න කලින්"සහන් එහෙම කිව්වේ සජිනිව අක්කගෙන් බේරගන්න හිතාගෙන

"අහ් ඉතින් ඇයි අස් වුනේ? ජොබ් හොයන්න අමාරුයි නංගි.තාම ඔයාලට බබාලත් නෑනේ.දැන් තමයි කරන එකක්" සහන්ගේ අක්කා කියද්දි සජිනි නම් සජිනි සහන් දිහා බැලුවේ බය වෙලා වගේ.සහන් කිව්වා වගේම අක්කා එක්ක නම් ලේසි වෙන්නේ නෑ කියලා සජිනිට තේරුනා

"මේකයි මේ..." සහන් කතාව පටන් ගත්තත් සජිනි ඒකට බාධා කරා

"මං වැඩ කරේ ගාල්ලේ...සතියේ දවස් 5ම වැඩ කරලා සෙනසුරාදත් හාෆ් ඩේ වැඩ.සහන් මෙහේ නේ.ඒකයි අයින් වුනේ "

"හරි ඉතින් මෙහෙන් එකක් බලන්න තිබ්බනේ.දැන් බැදලා ඇවිල්ලත් කොච්චර කල්ද ඔයාලා" මලිති කියාගෙන යද්දි සජිනි බිම බලාගත්තා.සජිනි බිම බලාගන්නවා දැකපු සහන් ආයෙත් කතා කරන්න හිතුවා

"අක්කේ මේ මමයි...." ඒත් ඒ සැරෙත් සහන්ට කතා කරන්න වුනේ නෑ

"නිකන් ඉන්න සුදූ.ඔයා ආපු ගමන් මේ ලමයා බය කරනවා" විරාජ් කිව්වේ සජිනි දිහා බලන් හිනා වෙවි

"බය කරා නෙවෙයි අනේ..හරි හරි මං ආය මුකුත් කියන්නේ නෑ" මලිති ඇස් දෙකත් වහගෙන පුටුවේ හේත්තු වුනා.

"අක්කලා දැන්ම උදේට කනවද නැත්තම් මොනවා හරි බොන්න හදන්නද?" සජිනි ඇහුවේ එතන තිබ්බ නොසන්සුන් තත්වේ නැති කරන්න හිතාගෙන

"තේ එකක් බොමුද නංගි? තේ තමා හොදම" මලිති කිව්වේ ඇස් වහගෙනමයි 

"ඔව්...හොදට කහට දාලා සීනී හොදට දාලා හදන්න" විරාජ් කිව්වේ පුටුවෙන් හොදට හාන්සි වෙන ගමන් 

"හරි එහෙනම් මං හදන් එන්නම්කෝ" එහෙම කියලා සජිනි කුස්සියට ගියාම සහන් බැලුවේ පුටු දෙකක් උඩ වැටිලා ඉන්න අක්කයි මස්සිනයි දිහා 

"මේ ඔයාලට කාමරයක් ලෑස්ති කරලා තියෙන්නේ ගිහින් නිදාගන්න ඒකේ" සහන් කිව්වේ ඉන්න විදියට දුක හිතුන නිසාමයි 

"තේ එක බීලම යන්නම්" මලිති කිව්වේ පුටුව උඩ තව ටිකක් හරි බරි ගැහෙන ගමන් 

ටිකක් වෙලා එහෙම්ම හිටපු සහන් නැගිටලා කුස්සියට ගියා.කුස්සියේ සජිනි තේ හදන ගමන් හිටියේ.සහන් ආපු බව දැනුනු සජිනි සහන්ගේ කෝප්පෙටත් තේ දැම්මා 

"ආ...." සජිනි තේ ඒක සහන්ට දික් කරා 

"ඔයා ඇයි ඕවා කියන්න ගියේ අක්කට? මං කියන්නනේ හැදුවේ මං කියපු නිසයි අස් වුනේ කියලා" සහන් කියද්දි සජිනි සහන්ගේ පැත්තට හැරුනේ අක්කලට හදපු තේ තියපු ට්‍රේ එකත් අරගෙන.

"හරි දැන් ඔයා ඒක කිව්වම මොකද වෙන්නේ කියන්න බලන්න? අක්කා ඔයාගෙන් රටේ නැති ප්‍රශ්න අහන්න ගනිවි.ඒ ඔයාගේ අක්කා සහන්.එයා ඔයා ගැන නොදන්නවා වෙන්න බෑනේ"

"ඒකත් ඇත්ත" සහන් එහෙම කියද්දි සජිනි ට්‍රේ එකත් අරන් එලියට යන්න ගියා 

"සජිනි මේ..." සහන් කතා කරපු නිසා සජිනි ආයෙත් නැවතුනා 

"අක්කා මොනවා හරි කිව්වොත් ලොකුවට හිතන්න එපා.ඒ එයාගේ හැටි" සහන් කියපු එකට සජිනි මොනවත් කිව්වේ නෑ.හිනා වුනා විතරයි.

කට්ටිය තේ බිව්වම පස්සේ මලිතියි විරාජුයි කාමරේට ගියේ ටිකක් නිදාගන්න කියලා.ඒ නිදාගත්ත එක එයාලා නැගිටිද්දී දවල් 3ටත් කිට්ටුයි.සජිනියි සහනුයි එයාලට කතා නොකරෙත් මහන්සි ඇති කියලා හිතලා.

"අම්මෝ...දැන් තමයි ඇගට ෆිට් එකක් ආවේ" විරාජ් කාමරෙන් ආවෙම එහෙම කියාගෙ.

"අහ් අයියා නැගිටලා.අක්කත් නැගිටලද අයියේ? කෑම ලෑස්ති කරන්නද?" සජිනි ඇහුවා 

"ඔව්.එයා නානවා.දැන් ඒවි.කමු නංගි.බඩගිනියි"

"හරි අයියා ඉන්නකෝ.විනාඩි පහෙන් කෑම ගේනවා" සජිනි යන දිහා බලන් හිටපු විරාජ් සහන් ලගින් වාඩි වුනා.

"ශෝක් කෙල්ල නේ මචන්" විරාජ් කියද්දි සහන් හිනා වුනා 

"මුගේ හිනාව බලපන්කෝ..ඉස්කෝලේ කාලේ ලව් එකක් වගේ හිනා වෙන්නේ"

"මොනවා කියවනවද බං" 

"නෑ ඇත්තටම මරු කෙල්ල.උබ බෑ බෑ ගගා බැන්දට මෙන්න මචන් ඉරණම්කාරි"

"හ්ම්ම්..." සහන් කිව්වේ එච්චරයි 

"උබ ඒත් තාමත් අර කලින් එකී ගැන හිතනවද?" විරාජ්ගේ ප්‍රශ්නෙට සහන් බැලුවේ විරාජ් දිහා 

"ඇයිඑහෙම අහන්නේ"

"නිකන් මොකක් හරි අවුලක් පේනවා නංගියි උබයි අතරේ.අපිත් බැදපු මිනිස්සුනේ මස්සිනා.අනික උබලා තාම බැදපු අලුත" විරාජ් කියද්දි සහන් හුස්මක් හෙලුවා 

"එහෙම එකක් නෑ.මේ දවස් වල පොඩ්ඩක් පොඩ්ඩක් අවුල්.දන්නේ නැද්ද?" සහන් කියද්දි විරාජ් සහන් දිහා හොදට බැලුවා 

"හරි හරි ඒ කොහොම හරි හොදට සලකපන් ඒ කෙල්ලට.බලපන් උබ නිසා රස්සාවෙනුත් අයින් වෙලා ගෙදරත් දාලනේ ඇවිත් තියෙන්නේ"

"මං කරනවා බං.ඒ මගේ වයිෆ් මං ඒ යුතුකම් අඩුවක් පාඩුවක් කරන්නේ නෑ" සහන් එහෙම කියද්දිම ඇහුන සද්දයක් නිසා දෙන්නම හැරිලා බැලුවා.මේසේ ලග බය වෙලා වගේ බලන් හිටියේ සජිනි.

"අහ් මේ...මේ..මගේ කකුල පැටලෙන්න ගියා" එහෙම කියපු සජිනි හැරිලා ගියේ කුස්සියට.සජිනි ගියාට පස්සේ විරාජ් ආයෙත් හැරුනේ සහන්ගේ පැත්තට 

"මොකක්ද මං කිය කිය හිටියේ...අහ් හොදට සලකන්න කියලා..මචන් හොදට සලකනවා කියන්නේ මේ බලාගන්න එකටම නෙවෙයි.ලව් කරන එකට.බැදලා වැඩක්ද බං හිතේ ආදරයක් නැතුව.දැන් කියපන් බලන්න උබ ඒ කෙල්ලට ආදරේද නැද්ද කියලා.මං අක්කට කියන්නේ නෑ උබ දන්නවනේ"

"මොකක්ද මට කියන්නේ නෑ කිව්වේ" සහන් උත්තරයක් දෙන්නත් කලින් ඇහුනේ මලිතිගේ කටහඩ 

"නෑ නෑ බබා මේක මේ අපි දෙන්නගේ කතාවක්" විරාජ් කියද්දි මලිති බැලුවේ සහන් දිහා 

"මොන කතාව වුනත් කමක් නෑ.මගේ මල්ලිව අමාරුවේ දානවා එහෙම නෙවෙයි ඔයාගේ එක එක කතා කියලා" එහෙම කියාගෙනම මලිති ගේ ඇතුලට ගියේ සජිනි හොයාගෙන 

"අන්න බලපන් සහෝදර ප්‍රේමේ" විරාජ් කිව්වේ මලිති යන දිහා බලලා 

"මොන සහෝදරද බං.අම්මට හපන්.මල කරදරේ"

"ඒයි ඒයි මේ මගේ ගෑනිට කරදරේ කියන්න එන්න එපා"

"කරදරේ තමා.එකනේ උබට දීලා රට පටවලා අපි බේරුනේ" සහන් කිව්වේ පුටුවෙන් නැගිටින ගමන් 

"හිටපන්කෝ මස්සිනා මං ඕක උබෙ අක්කට කියනවමයි"

"ඒක පස්සේ බැරියැ.වරෙන් කන්න.නැත්තම් උබ මාව කාවි" සහන්ගේ කතාවට විරාජ් නැගිටලා මේසෙට ගියේ කන්න හිතාගෙන  

"නංගි...." මලිති කතා කරේ කුස්සියේ දොරෙන් එබෙන ගමන් 

"අහ් අක්කා..මං මේ කෑම බෙදනවා"

"ශා..හරි රස පාටයි..මට බෑ නංගි එච්චරම හොදට ලංකාවේ ඒවා හදන්න.බැදපු ගමන් රට ගියා.එහේ ඉන්නකොට නෙට් එකෙන් බලන් පුරුදු වුන ඒවා විතරයි." මලිතිගේ කතාවට සජිනි හිනා වුනා 

"මාත් පස්සේ අක්කේ පුරුදු වුනේ 

"මෙහෙදි මට කෑම හදන්න ආසාවක් තිබ්බේ නෑ අනේ.අම්මා ඉස්සර හරියට බනිනවා.එහේ ගියාම තමයි ඒක තේරුනේ" මලිති එහෙම කියන ගමන් බත් එකට දාලා තිබ්බ ඉස්සෙක් අරන් කටේ දාගත්තා 

"අම්මේ...මාර රසයිනේ" මලිති කියද්දි සජිනි හිනා වුනා 

"පුදුමයක් නෑ මල්ලි මහත් වෙලා තියෙන එක.ඒක නෙවෙයි නංගි මං කතා කරන්නත් හිටියේ"

"කියන්න අක්කා"

"අපේ මල්ලි හෙන ගොනෙක්" මලිතිගේ කතාවට සජිනිට හිනා ගියා 

"නෑ සීරීයස්ලී...එයාට තේරෙන්නේ නෑ එයාට මොනවද හිතෙන්නේ කියලා.වෙලාවේ හැටියට කියන්න ඕනේ දේ දන්නේ නෑ.මොකක් හරි ගොන් කතාවක් කියලා මූඩ් එකම නැති කරන්න මාර දක්සයා.එයාට දෙයක් තේරුම් කරනවා කියන්නේ ලේසි වැඩක් නෙවෙයි.හිතන් ඉන්නේ එයා හැමදේම දන්නවා කියලා.මේවා ඉතින් ඔයාට තේරිලත් ඇති" මලිතිගේ කතාවට සජිනි උත්තරයක් දුන්නේ නෑ 

"ඉතින් මට කියන්න ඕනේ මේකයි.අපේ ගොන් නාම්බගේ වැඩ ටිකක් ඉවසගෙන ඉන්න.එච්චරම නරක නෑ අපේ කොල්ලා"

"මං දන්නවා අක්කේ"

"හරි එහෙනම් මේ මං තව ඉස්සෙක් ගන්නවා හොදේ" අක්කා කියද්දි සජිනි හිනා වෙලා ඔලුව දෙපැත්තට වැනුවා

'මෙච්චර අහිංසක කෙල්ලෙක් අරූ එක්ක කොහොම ඉන්නවද මන්දා' මලිති කල්පනා කරේ සජිනි දිහා බලාගෙනමයි 

"කෑම තියලා අක්කේ තියෙන්නේ.යමු කන්න" බත් දීසියකුත් උස්සගෙන සජිනි කියද්දි මලිති හිනා වුනා.

"කෝ දෙන්න ඕක මට.මං ගෙනියන්නම්" මලිති සජිනිගේ අතින් බත් දීසිය ගත්තේ බලෙන්මයි 

'අක්කත් පේන තරම්ම නපුරු නෑ වගේ ' සජිනි හිතුවේ අක්කගේ පස්සෙන් ඇවිදගෙන යන ගමන් 

කාලෙකින් කට්ටිය හම්බුන නිසා කෑම මේසේ කතා කරන්න දේවල් ගොඩක් තිබ්බා.පැය ගානක් කියවලා හවස් වෙලා මලිතියි විරාජුයි එයාලගේ බබා එක්ක මහ ගෙදර යන්න ලෑස්ති වුනා 

"අද ඉදලා යන්නකෝ අක්කේ" සජිනි කිව්වේ බබාගේ කොන්ඩේ අත ගාන ගමන්

"බෑ නංගි.අපේ අම්මලා වගේම විරාජ්ගේ  අම්මලත් බලන් ඉන්නවනේ.ආය එන්නම් අපි" එහෙම කියන ගමන් මලිති බබාව වඩා ගත්තා 

"ඔන්න අයියේ වාහනේට බඩු දැම්මා" සහන් ආවේ එහෙම කියාගෙනමයි 

"මනුස්සයා ශුවර් එක්කෙනෙක් නේද මල්ලි? බඩු ගොඩක් තියෙනවා බෑග් වල" මලිති ඇහුවේ මේ වාහනේ ගැන 

"ඔව් ඔව් අපේ ඔෆිස් එකේ වාහනේ එලවන අන්කල්.හරි හොදයි"

"එතකොට ඒ මනුස්සයා මේ රෑම ආයේ එනවද අපිව දාලා" විරාජ් ඇහුවේ කාමරේ ඉදන් එන ගමන් 

"නෑ ඒ අන්කල්ගේ ගෙවල් ගාල්ලේ.එයා එහේ නවතිනවා කිව්වා" සහන් කිව්වේ බයක් වෙන්න දෙයක් නැති බව තහවුරු කරලා.

"එහෙනම් අපි යනවා නංගි..."

"හරි අක්කේ...අපිත් එහේ එන්නම්කෝ.පරිස්සමෙන් යන්න.බුදුසරණයි "

"අක්කට විතරද නංගි කියන්නේ? අපට නැද්ද?" විරාජ් කිව්වේ දුක හිතෙන මූනක් හදාගෙන 

"අනේ අයියත් පරිස්සමෙන් යන්න හොදේ" සජිනි හිනා වෙලා කිව්වා

කට්ටියම වාහනේට නැග්ගට පස්සේ මලිති ආයෙත් වාහනෙන් එලියට ඔලුව දැම්මා 

"සහන්....." අක්කා කතා කරාම සහන් එතනට ගියේ මොනවා හරි අමතක වෙලාද කියලා හිතලා 

"සජිනි හරිම හොද ලමයෙක්.හිත රිද්දනවා නෙවෙයි ඒ ලමයගේ.මට වෙන නෑනලා ඕනේ නෑ.තේරුනාද?"

"හරි හරි තේරුනා..දැන් යන්නකෝ මෙතන වද නොදි" සහන් වෑන් එකෙන් ඈත් වෙලාම කිව්වේ මලිතිගේ ප්‍රතිචාරේ ශුවර් නැති නිසා 

අක්කලා ගියපු නිසා සජිනි ආයෙ නදිනිව එක්කගෙන එන්න තිළිණි අක්කලගේ ගෙදර ගියත් ඒ වෙනකොටත් නදිනි නිදි කියපු නිසා සජිනි ආයෙත් ගෙදර ගියා.අක්කලා යනකොටත් සෑහෙන රෑ වෙලා තිබුනේ.ඒ නිසා සහනුයි  සජිනියි දෙන්නා රෑට කෑවෙත් දවල් කෑමමයි.සජිනි කුස්සිය අස් කරලා එනකම් සහන් කාමරේ ඉදන් කල්පනා කරේ අක්කලා කියපු දේවල් ගැන 

'එයාලා කියන දේත් ඇත්ත.සජිනි කොච්චර දේවල් අතෑරලද මේ ඇවිත් ඉන්නේ.මං කියපු නිසා රස්සාවෙනුත් අයින් වුනා' සහන් කල්පනා කරේ පසුතැවිල්ලෙන්.

ඒ අතරේ තමයි සජිනි කාමරේට ඇවිත් නිදාගන්න ලෑස්ති වුනේ.

"ඔයාට ඕනේ නම් ජොබ් එකකට යන්න.මං හොයලා දෙන්නම්" සහන්ගේ ඒ කතාවට සජිනි මුකුත් කිව්වේ නෑ

"මං නිසානේ ජොබ් එකෙන් අයින් වුනෙත්.මං එකක් බලලා හොයලා දෙන්නම්" සහන් ආයෙත් කතා කරා 

"මට ඔහොම යුතුකම් ඉශ්ට කරන්න ඕනේ නෑ සහන්"

"මොකක්ද?" සහන් ආයෙත් ඇහුවේ ඇහුන දේ විශ්වාස නැති නිසා 

"නෑ මං කිව්වේ ඔයා මගේ හස්බන්ඩ්  වුනා කියලා ඔයා ඕවා කරන්න ඕනේ නෑ.මං ජොබ් එකෙන් අයින් වුනේ මට ඕනේ නිසා.ඔයා කියපු නිසා නෙවෙයි" සජිනි කිව්වේ අල්මාරියෙන් මොකක්ද ගන්න බලන ගමන් 

"මොනවද මේ කියවන්නේ?" සහන් ඇහුවේ නැගිටලා සජිනි ලගට යන ගමන්.

"මං කිව්වේ මට ජොබ් එකක් ඕනේ නම් මං හොයාගන්නම් කියලා" සජිනි තාමත් සහන් දිහා බලන්නේ නැතුව තමයි කතා කරන්නේ 

"මං දිහා බලනවා...." සහන් සජිනිව තමන්ගේ පැත්තට හරව ගත්තා 

"මං ඇහුවේ මොකක්ද ඒ යුතුකම් ඉශ්ට කරන කතාව කියලා?" සහන් සැරෙන් අහද්දි සහන්ගේ විදියට සජිනිට ටිකක් බය හිතුනත් එයා ඒක පෙන්නන්න ගියේ නෑ 

"ඇයි බොරුද? ඔයා දැන් මේ ජොබ් එකක් හොයලා දෙන්න ඇහුවේ මං පව් නිසානේ..ඔයාගේ අතින් වැරැද්දක් වුනා කියලා හිතලනේ.මට ජොබ් එකක් හොයලා දෙන එක ඔයාගේ යුතුකමක් කියලා හිතලනේ" 

"ඔව්..ඒකේ ඇති වැරැද්ද මොකක්ද? මගේ වයිෆ් ගැන මං හොයලා බලන එකේ තියෙන වැරැද්ද මොකක්ද?"

"නෑ වැරැද්දක් නෑ..ඒත් වයිෆ් කියලා මට ඔහොම යුතුකම් වගකීම් ඉශ්ට කරන්න ඕනේ නෑ සහන්.ඔයා කැමති නම් විතරක් කරන්න.අකමැත්තෙන්, කරන්න  ඕනේ නිසා මං ගැන හොයලා බලන්න ඕනේ නෑ..මට මං ගැන බලාගන්න පුලුවන්" සජිනි කිව්වේ කෙලින්ම සහන්ගේ ඇස් දිහා බලලා.සහන් ටිකක් වෙලා එහෙම්ම බලන් හිටියා 

එක පාරටම සහන් සජිනිව එයා එක්කම අල්මාරියේ දොරට හේත්තු කරගත්තා.සහන් බලන් හිටියේ සජිනි කියවන දිහා 

'ඔයා මේ මට බනිනවා තමයි.මටත් තරහයි.බනින්න ඕනේ.ඒත් මට හිතෙන්නෙම ඔයාව කිස් කරන්න' සහන් කල්පනා කරේ සජිනිගේ මූන දිහා බලාගෙනමයි 

"නෑ මට ඕනේ ඔයා ගැන හොයලා බලන්න.ඒක මගේ අයිතියක්" එහෙම කියපු සහන් සජිනිගේ මූණට කිට්ටු වෙනවත් එක්කම සජිනි ඇස් තද කරලා පියාගත්තා.ඒත් එක්කම ඇස් වල එකතු වෙලා තිබ්බ කදුලු බිංදුවකුත් කම්මුල් දිගේ බේරිලා ගියා 

"ඔව්ව්...මේක ඔයාගේ අයිතියක්නේ.ඔයාට පුලුවන් මට ඕනේ දෙයක් කරන්න" සජිනි කිව්වේ ඇස් වලින් කදුලු බේරෙද්දිමයි 

සජිනිගේ ඒ කතාවට සහන් එහෙම්ම නැවතුනා.මෙච්චර වෙලා සජිනිව අල්ලගෙන හිටපු අතින් එයාව අතෑරලා සහන් ඇදට ඇවිත් වාඩි වෙලා ඔලුවේ අත ගහගත්තා.

*********************************************************************************

ටිකක් පරක්කු වුනා.සමාවෙන්න.අකුරු වැරදි එහෙම තියෙනවා නම් කවුරු වුනත් කමක් නෑ පොඩ්ඩක් මාව දැනුවත් කරන්න.නැත්තම් ඒවා නොසලකා හැරියත් කමක් නෑ.එක සැරයක්වත් කියවලවත් නෙවෙයි මේ දාන්නේ 

හෙට හම්බෙමු 

ආදරෙන් ඉන්න 💖

5 comments:

  1. කමෝන් සජිනි, ගේම නම් ගේම , ඔ යේස්

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔච්චරම කට වහන් ඉන්න බෑනේ

      Delete
  2. Addarayen inna ❤❤

    ReplyDelete
  3. සමාවෙන්න දම්මි..කතාව කියෙව්වෙ දැන් ..හදමුද සජිටත් මරු කටක් තමා තියෙනවා..;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනේ මං දන්නවා සුදෝ..මේ වෙලාවේ කියෙව්වටත් ස්තූතියි <3 හැමදාම කටවහන් ඉන්න බෑනේ සුදා

      Delete