Saturday, September 22, 2018

මන්දාරම් අහස යට - දෙවෙනි කොටස



"අම්මෝ...ගිනි බොම්බේ ගියා නේද?" පිටිපස්සෙන් ඇහුනු සද්දෙට ආදිත්‍ය හැරිලා බැලුවා.ආදිත්‍යගේ පිටිපස්සට වෙලා දොර දිහාට හොරෙන් එබීගෙන හිටියේ අවිශ්ක. 

"කොහෙද යකෝ හිටියේ? මෙතන එක විකාරයක් වුනානේ" ආදිත්‍ය කියද්දි අවිශ්ක ඔලුව වැනුවා.

"මං දැක්කා බං" එහෙම කියපු අවිශ්ක ආදිත්‍ය ඉස්සරහ පුටුවෙන් වාඩි වෙලා ෆලූඩා එක බොන්න ගත්තේ ආදිත්‍ය පුදුමෙන් බලන් ඉද්දි 

"දැක්කා කියන්නේ? ඇයි ආවේ නැත්තේ?" ආදිත්‍ය ඇහුවේ ඒ කුතුහලෙන්මයි 

"අපෝ..මං ආවා නම් මෙතන තුන් වෙනි ලෝක යුද්දේ පටන් ගන්න තිබ්බා.විහාරා ටැප් එක ඇර ගනිවි.අසේලි මාව මරාවි.උඹට වෙන්නේ මගේ මළ කද අරන් ගෙදර යන්න" අවිශ්ක කිව්වේ ආදිත්‍ය කටත් ඇරන් බලන් ඉද්දි.

"යකෝ එතකොට ඒ කෙල්ලො දෙන්නා ඒ කියෙව්වේ උඹ ගැනද?" ආදිත්‍ය ආයෙත් ඇහුවේ මේක විශ්වාස නැති නිසා.කවදාවත් අවිශ්ක කෙල්ලෙක් ගැන ආදිත්‍යට කියලා තිබ්බේ නෑ.

"නැත්තම් ඉතින් උඹ හිතුවේ කවුරු ගැන කියලද?"

"මං හිතුවේ නැට්ට පාගගෙන කියවනවා කියලා.මට ලංකාවේ යාලුවොත් නෑනේ බං.මං කොහොමද දන්නේ මෙහෙම සීන් එකක්.උඹ මට කිව්වෙත් නෑනේ කෙල්ලෙක් ගැන"

"කියන්න තමා බං හිටියේ.ඒත් දැන් ඒක නෑ" අවිශ්ක කිව්වේ අහක බලාගෙන 

"ඇයි මොකෝ?"

"ඒකි ඕනවට වඩා හොයනවා බං.එපා වෙනවා.මට කෝල් එකක් ආන්සර් කරන්න බැරි උනොත් මගේ යාලුවෝ 10කට විතර කෝල් කරනවා මං ගැන අහන්න.උදේට කෑවද දවල්ට කෑවද රෑට කෑවද ඔක්කොම කියන්න ඕනේ.කොටින්ම බං නාන්න ගියත් ඒකිට කියලා යන්න ඕනේ.මොන මළ වාතයක්ද බං ඒක" අවිශ්කගේ මේ කතාව ආදිත්‍ය අහන් හිටියේ සද්දයක් නැතුව.

"හරි උඹම කියපන් මං වැරදිද කියලා" අවිශ්ක ඒපාර එහෙම ඇහුවේ ආදිත්‍යගෙන් සද්දයක් නැති නිසා.

"අනේ මං දන්නේ නෑ බං ඕවා..මොකෝ මට කෙල්ලෙක් හිටියා කියලද?" ආදිත්‍ය කිව්වේ උදාසීන ස්වරයකින් 

"ඇත්තට හිටියෙම නැද්ද? ඔය රටවල් වල පොඩි කාලෙම ඕවා සෙට් වෙනවනේ බං" අවිශ්ක කිව්වේ පුදුමෙන් වගේ.

"නෑ බං.මට ඒ කෙල්ලො පේන්නේ තම්බපු ඉස්සෝ වගේ.ලංකාවේ අයගෙන් එහෙම හරියන කෙල්ලෙක් හිටියෙත් නෑ.අනික උඹ දන්නවනේ අපේ අම්මා එක්ක ඕවා කරන්න වෙන්නේ නෑ"

"හරි ඒවා ඔක්කොම ඇත්ත කියමු..ඒත් ඇත්ත හේතුව ඒක නෙවෙයිනේ" අවිශ්ක කිව්වේ ආදිත්‍යට ඇහැක් ගහලා 

"මොකක්ද?" 

"අර පොඩි කාලේ ලව් එක උඹේ හිතේ තියෙනවා නේද? මොකක්ද ඒකිගේ නම? දෙව්මි  ද?" 

"දේදුණු.හැබැයි උඹ හිතනවා වගේ ඒක එහෙම ලව් එකක් නෙවෙයි.එහෙම ලව් කරන්න වයසකත් නෙවෙයිනේ බං අපි හිටියේ.මට 7යි.එයාට 5යි" 

"ලව් එකක් හිතේ නැත්තම් උඹ මොන මගුලකටද ඒකිව හොයන්නේ" අවිශ්ක ඇහුවේ ආදිත්‍යගේ මූණ දිහා කෙලින්ම බලාගෙන.

"මේකයි මචන්, අපේ ගෙවල් වල මිනිස්සු හැසිරෙන්නේ දේදුණු කියලා ගෑනු ලමයෙක් කවදාවත් හිටපු නැති ගානට.මං දේදුණු ගැන අහන හැම සැරේම එයාලා කියන්නේ එහෙම යාලුවෙක්වත් ගෑනු ලමයෙක්වත් හිටියේ නෑ කියලා"

"ඒක හරි වැඩක්නේ...එතකොට උඹට ඒ කෙල්ල මතකයිද?" අවිශ්ක ඇහුවේ මේ කතාවෙන් පුදුම වෙලා 

"ඔව් බං.මට හොදට මතකයි දේදුණුව.මට දැනගන්න ඕනේ මේ පටලැවිල්ල මොකක්ද කියලා"

"ඒ කියන්නේ උඹට දැන් ඒ කෙල්ල කොහේ ඉන්නවද කියලා කිසිම අදහසක් නෑ" 

"නෑනේ.." ආදිත්‍ය කිව්වේ ඔලුව වනන ගමන් 

"ෆේස්බුක් එකේ බැලුවේ නැද්ද උඹ?" අවිශ්ක කියපු කතාවට ආදිත්‍ය හිනා වුනා.

"ෆේස්බුක් ඉදිවිද බං ඒ වගේ පොඩි කෙල්ලෙක්.මේ ලංකාවනේ.උඹලගේ චූටි ඉන්නවද ෆේස්බුක්.නෑනේ"

"අපේ චූටි නෑ තමයි බං.හැබැයි ෆේස්බුක් ඉන්නවා ලංකාවේ කෙල්ලොන්ගෙන් බාගෙකට වැඩිය.නිකමට ට්‍රයි කරන එකේ වැරැද්ද මොකක්ද?"

"හ්ම්ම්..බලමුකෝ එහෙමත් කරලා" එහෙම කියපු ආදිත්‍ය පුටුවෙන් නැගිට්ටේ යන්න හිතාගෙන.

"අදම බලපන්.මං නම් කියන්නේ හොයාගන්න පුලුවන්" අවිශ්ක එහෙම කියාගෙනම පුටුවෙන් නැගිට්ටා.

පීසා හට් එකෙන් පිට වුන මේ දෙන්නට කලුතර මහ ගෙදරට එන්නත් තව පැය දෙකකට කිට්ටු වෙන්න ගියා.අත්තම්මගේ මහ ගෙදර වෙච්ච මේ ගෙදර ඇත්තටම පරණ වලව්වක්.පරන වලව්වක අලුත් විදියට පොඩ්ඩක් වෙනස් කරලා තිබ්බේ දැන් ගෙදර පදිංචි වෙලා ඉන්න ආදිත්‍යගේ ලොකු අප්පච්චි.

අවුරුදු ගානකින් දැකපු ආදිත්‍යට ගෙදර හැමෝගෙන්ම ලැබුනේ උණුසුම් පිළිගැනීමක්.

"ඉලන්දාරියගේ දැන් උස...මටත් වඩා උසයිද මන්දා" එහෙම කිව්වේ ආදිත්‍යගේ ලොකු අප්පච්චි.නැත්තම් අවිශ්කගේ අප්පච්චි.

"මේ වයසට උස යන්නේ නැතුව ඉදිවියැ.ඔයත් පුදුම කතා කියන්නේ.කමු පුතේ.මං කෑම ලෑස්ති කරලා තියෙන්නේ" ලොකු අම්මා කිව්වේ ආදිත්‍යගේ අතින් අල්ලගෙන 

"අහ් කමු ලොකු අම්මේ...මේ අත්තම්මා කොහෙද දන්නේ නෑ නේද?" ආදිත්‍ය ඇහුවේ එයාගේ අත්තම්මා ගැන 

"අත්තම්මා අන්න කාමරේ.පුතා එනකම් බලන් ඉදලා නින්ද ගිහින් මගේ හිතේ.පුතාම ගිහින් කතා කරන්නකෝ" ලොකු අම්මා එහෙම කියපු නිසා ආදිත්‍ය හෙමීට කාමරේට ගියේ ආත්තම්මා බලන්න හිතාගෙන.ඒත් ලොකු අම්මා කිව්වා වගේම අත්තම්මට නින්ද ගිහිල්ලයි තිබ්බේ.ඒ නිසා අත්තම්මව ඇහැරවපු නැති ආදිත්‍ය ආපහු සාලෙට ආවා.

"අත්තම්මා නිදි නේද?" අවිශ්ක ඇහුවේ කාමරෙන් එලියට එන ආදිත්‍යගෙන්.

"ඔව්.පස්සේ කතා කරනවා" එහෙම කියපු ආදිත්‍ය එතන පුටුවකින් වාඩි වුනා.

"පුතා වොශ් එකක් දාගෙන එන්න එහෙනම්.කෑම මේසෙට දාන්නම්" ලොකු අම්මා එහෙම කියාගෙනම කුස්සියට ගියා.

"කෝ ලොකු අප්පච්චි චුටී? නෙත්සර එහෙම දැක්කෙත් නෑ" ආදිත්‍ය ඇහුවේ අවිශ්කගේ මල්ලියි නංගියි ගැන.

"දෙන්නම පංති ගිහින්.චූටි මේ සැරේ a/l දෙවෙනි පාර කරනවා.පොඩි පුතා පලවෙනි සැරේනේ.එයා නම් පලවෙනි සැරෙන්ම ගොඩ දාගනිවි වගේ" ලොකු අප්පච්චි කිව්වේ පුටුවේ වාඩි වෙන ගමන්.

"යමු වොශ් එකක් දාගමු.අවිශ්ක කිව්වේ බිම තිබ්බ ආදිත්‍යගේ පොඩි බෑග් එක ගන්න ගමන්.

ආදිත්‍යත් අවිශ්කගේ පස්සෙන් ගියේ වලව්වේ අලුතෙන් හදපු කොටස් ගැන අවබෝධයක් නැති නිසා.

"ගේ හැදුවට පස්සේ මේ ආවමයි" ආදිත්‍ය කිව්වේ යන ගමන් 

"ඔව්මයි නේ...ඔන්න උඹට ඉන්න තියෙන්නේ මාත් එක්ක මගේ කාමරේ" එහෙම කියපු අවිශ්ක කාමරේ දොර ඇරියා. ඒක ලොකු කාමරයක්.කාමරේ ආදිත්‍යගේ බෑග් ටිකත් තියලා තිබ්බේ.

"අන්න ඒක තමා තියෙන අවුල.උඹ නාන්නේ නෑ නේද? අනේ මචන් වදින්නම් මේ මාස 3 නාලා ඉදපන්" ආදිත්‍ය කිව්වේ අවිශ්කගේ පැත්තට හැරිලා අත් දෙකත් එකතු කරලා 

"අනේ පලයන් ඩෝ.. යන්න.අපි හැමදාම නාලා සුවද ගහ ගහ ඉන්න කොල්ලෝ හරිද?" අවිශ්ක එහෙම කියද්දි ආදිත්‍ය ගිහින් ඇදේ ඇලවුනා.

"මෙතන එහා පැත්තේ බාත් රූම් එක. උඹ වොශ් දාගෙන ගිහින් කාපන්.මට චූටි ගන්න යන්න තියෙනවා" අවිශ්ක එහෙම කියලා යන්න හැරුනා.

"මේ අවියා...මට උඹේ ෆෝන් එක දීලා පලයන්කෝ.මෙහේ වයිෆයි තියෙනවද?" ආදිත්‍ය එක පාරටම ඇහුවම අවිශ්ක ආයෙත් හැරිලා බැලුවා.

"ආ මෙන්න...මං එනකොට උඹට සිම් එකක් අරන් එන්නම්" අවිශ්ක කිව්වේ ආදිත්‍යගේ අතට ෆෝන් එක දෙන ගමන්.

"මේවගේ පාස්වර්ඩ් එහෙම නෑනේ නේද? "

"නෑ නෑ..උඹ ඕන දෙයක් කරගනින්.වයිෆයි ඔන් කරගනින්.මං ගියා" එහෙම කියපු අවිශ්ක ඉක්මන් ගමනින් ගියේ දැනටම පරක්කු වෙලා නිසා.

ඇදේ කොට්ටයක් උඩට ඔලුව තියාගත්ත ආදිත්‍ය අවිශ්කගේ ෆෝන් එකේ ෆේස්බුක් ඇප් එක දාගත්තා.ඒකේ ඒ වෙනකොටත් ලොග් වෙලා තිබ්බේ අවිශ්කගේ අකවුන්ට් එක.තමන්ගේ එකෙන් ලොග් වෙන්න හිතලත් ආදිත්‍ය ආයේ අවිශ්කගේ ෆේස්බුක් එකේම ඉන්න තීරනේ කරා.

ආදිත්‍ය මේ හදිස්සියේ ෆේස්බුක් දාගත්තේ දේදුණු ගැන හොයන්න හිතාගෙන.මේක හරියාවිද කියලා හරියටම නොදන්නවා වුනත් අවිශ්ක කිව්වා වගේ උත්සහයක් කරන එකේ වැරැද්දක් නෑ කියලා ආදිත්‍ය හිතුවා.

ෆේස්බුක් එකේ Dedunu කියලා ටයිප් කරපු ආදිත්‍ය ඒකට ආපු පිළිතුරු ගොඩ දිහා බලන් හිටියා.

' දැන් මං මේ ඔක්කොම  බලන්න ඕනේද' ආදිත්‍ය හිතුවේ ඒවා දිහා බලාගෙන.

ආදිත්‍ය ඊට පස්සේ කරේ ඒකේ තිබ්බ ගෑනු ලමයින්ගේ  විස්තර බලන එක.මෙහෙම ගෑනු ලමයින්ගේ  විස්තර බලන එක ආදිත්‍යට එපා වෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ.

'මොන මගුලක්ද මන්දා මේක.මෙහෙම හොයන්න බෑනේ' එහෙම හිතපු ආදිත්‍ය ෆේස්බුක් එකෙන් අයින් වෙන්න හදනකොටම දැක්කේ search result වල යටම තිබ්බ නමක්.

Dedunu Wimansa Senewirathna 
Kandy 

පුලුවන් ඉක්මනින් ඒ ප්‍රොෆයිල් එකට ගියපු ආදිත්‍යට තේරුනා මේ ගෑනු ලමයා ආදිත්‍යට වඩා බාල අවුරුදු දෙකයි කියලා.ඒ කියන්නේ දේදුණුගේ වයසමයි කියලා.

'අහ් මෙයා නුවර.ඒකත් හරි.දේදුණු හිටියෙත් නුවරනේ.එතකොට මේ දේදුණු විමංසා සෙනෙවිරත්න මං දන්න දේදුණු ද? ' ආදිත්‍ය කල්පනා කරේ දේදුණුගේ ෆොටෝ එක දිහා බලාගෙනමයි.

*******************************************************************************

ඒ මේ ආදිත්‍ය දන්න දේදුණු මද? ඒක ඉස්සරහට දැනගමු.

එහෙනම් ලබන සතියේ හම්බෙමු.

ආදරෙන් ඉන්න 💖

No comments:

Post a Comment