Saturday, February 24, 2018

එක දවසක්..

-මොකද අනේ මෙච්චර වෙලා කරේ? මං කීයේ ඉදන්ද බලන් ඉන්නේ?

+සොරී සොරී බස් එකෙනේ එන්නේ අපි 

-අපිත් බස් එකේ තමයි.ඊලග දවසේ මං යනවා යන්න 

+කොහෙද දන්නේ නෑ යන්නේ

-ඔයාට නම් විහිලු 

+හරි හරි නංගී දැන් මං සොරී කිව්වනේ.දැන් යාලූ වෙන්නකෝ

-හරි හරි යමු එහෙනම්

+කොහේ යන්නද? දැන් ට්‍රේන් එකත් ඒවී.

-අනේ... මං හිටියත් එක්ක එනකම් බලාගෙන.යමූකෝ...

+හරි දැන් මේ කොහෙද යන්නේ?

-මේ ලග අද අලුතෙන් වඩේ කඩයක් දාලා අනේ..රසයි ලූ..

+ඔයා කෑවද?

-මං කොහේ කන්නද?

+එහෙනම් රසයි කිව්වේ..

-පෙනුම හරි රස පාටයි එකයි කිව්වේ..

+ඔයා කවදා ඉදන්ද පෙනුම බලලා රස කියන්න පටන් ගත්තේ?

-අද ඉදන්

+අහ්

-ඔව් මට තේරුනා පෙනුම බැලුවා නම් මට මෙහෙම ස්ටේශන් එකේ රස්තියාදු වෙන්න වෙන්නෙ නෑ කියලා

+අහ් ඒ කියන්නේ මං කැතයි කියලද?

-පිස්සුද මෙයා මං ඔයාට එහෙම කියනවද?

******************************************
-අන්කල් වඩේ 10ක් දෙන්න.අර ලොකු එව්වා..මිරිස් කෑලිත් දාන්න අන්කල්.අනේ අන්කල් අර වඩේ එක පොඩියි වෙන එකක් දාන්න.

+ඔහොම කෑගහන්න එපා.ඔක්කොම එක සයිස්.අනික ඔච්චර කවුද කන්නේ.

-මේ ඔයා කට වහන් ඉන්න.මමනේ ගන්නේ.මං කන්නම්.

-කීයද අන්කල්? අහ් 20ක් නෑනේ අන්කල්.මේ ඒයි 20ක් දෙන්නකෝ

+ඇයි දැන් තනියෙන් අරන් තනියෙන් කනවා කියලා නේද කිව්වේ

-දෙනවකෝ අනේ.. හරි යන් 

+කෝ මට

-ආ... 

+මේ එකයිනේ..

-ඉතින් ඔයා 20යිනේ දුන්නේ.දීපූ ගානට තමයි වඩේ එක

+හනේ හනේ මං ගන්න ඉන්න ගෑනිගේ හැටි.දැනගත්ත එක හොදයි.බැදපු දවසක සල්ලි දීලා කන්න වෙයිද දන්නේ නෑ.

-එව්වා කියන්න බෑ පුතේ..ඒ කාලේ උද්දමනය හැටියට තමයි වැඩේ සිද්ද වෙන්නේ

+මේකී බලහන්කෝ

-එහෙම තමා අයියේ දේසේ හැටියට වාසේ කියන්නේ..හපෝ මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නැනේ අප්පා ඔයා

+එහෙම තමයි අපි ඔයාලා වගේ පැහිලා නැනේ.තාම සූටී ලමයි

****************************************
-මේ ඒක නෙවෙයි ඔයා හෙට නෑනේ.මං ඒ නිසා ලක්ශිකාලගේ ගෙදර යන්න කියලා ඉන්නේ.ඔන්න කිව්වා.පස්සේ නෑ ගාන්න එපා. 

+හා හා හැබැයි  මං හෙට එනවා

-ඇයි හෙට මාමලගේ දානේ කිව්වා නේද?

+ඔව් දානේ නම් තමයි.මං කිව්වා නිවාඩු නෑ කියලා

-ඇයි ඒ? 

+මට යන්න බෑ

-ඇයි ඒ?... යන්න අනේ.බොරුනේ නිවාඩු නෑ කියන්නේ? ඔයා ඔහොම කොච්චර කල් මග අරින්නද?

+මොකක්ද? මං මුකුත් මග අරින්නේ නෑ. මට ඇත්තටම නිවාඩුත් නෑ.අම්මලා යනවනේ.ඒ ඇති.මං මට පුලුවන් කාලේ ගිහින් කරානේ.

-මේ බලන්න අයියේ මං දන්නවා ඔයා හිතන දේ.ඔයා යන්නේ නැත්තේ සදලි ඉන්න නිසානේ

+ඒකත් එකක්.මට එයාව දැක්කම හිතට හරි නෑ

-මෙච්චර ඔයාට දුක් දීලත් අද එයා සතුටින් කියලාද

+නෑ එහෙමත් නෙවෙයි.අනේ මංදා සුදූ.වැරදි කරපු එයාට ගානක්වත් නෑ.මං අවුරුදු ගානක් විදෙව්වා.ඒකේ කිසිම සාදාරනයක් නෑනේ.

-ඒ වුනාට ඔයා දැන් විදවන්නේ නෑනේ අයියේ.දැන් ඔයා සතුටින්නේ නේද?

+හ්ම්ම්.. ඔව්..

-හරි එහෙනම් දැන් කරන්න තියෙන්නෙ ඔයාට හෙට යන එක.යනකොට මතක ඇතුව එයාගේ බබාට මොනවා හරි අරගෙන යන්න.එයාට පෙන්නන්න එයා නැතත්  ඔයා සතුටින් කියලා.ඔයාට සන්තෝසෙන් ඉන්න එයා ඕනේ නෑ කියලා පෙන්නන්න.

+පුදුමයි මට 

-ඇයි

+වෙන කෙල්ලෝ කොල්ලා කලින් කෙල්ල දිහා බලනවටවත් කැමති නෑ.මෙන්න ඒකට මෙයා

-මේක මගේ පූරූවේ කරුමයක් කියලා මං දන්නවා.ඒ නිසා මට ගානක්වත් නෑ ඔයා මොන කෙල්ල එක්ක කතා කරත්.මං දන්නවා කරුමේ ආපහු හැරිල මං ලගට එනව කියලා

+මේ කරුමෙ ඉවර වෙච්ච දවසට තේරේවි උබට

-මේ උබට උබට ගාන්න එන්නේපා මට. එහෙම ඉවර වෙන්න දෙන්නේ නෑ මං මේ කරුමේ 

+උබට, උබට කියන්නේ නැතුව මං කාට උබට කියන්නද? දැන් මට කරුමේ කිව්වා මං ගනන් ගත්තද? නෑනේ 

-ඒකෙත් ඇත්තක් තියෙනවා බලාගෙන යද්දි

+ඇත්තක් තියෙනවා නෙන්නම්.. අන්න උබේ ට්‍රේන් එනවා 

-කරුමේ දාලා යන්නත් දුකයි වගේ අප්පා.මං ඊලග ට්‍රේන් ඒකේ යන්නද?

+මේ යන්න යන්න.රෑ වෙනකොට තාත්තත් බය වෙනවා ඒ පාර

-තාත්තට කියන්නම් කරුමේ එක්ක හිටියා කියලා

+තාත්තට කියන්න කරුමේ ලගදිම දුව ඉල්ලන්න එනවා කියලා

-අනේ... හා... ඉකමනට එන්න එහෙනම්...

+පරිස්සමෙන් යන්න...

-ඔයත් පරිස්සමෙන්...හෙට දානෙට යන්න...
















No comments:

Post a Comment