Saturday, January 19, 2019

මන්දාරම් අහස යට - විසි අට වන කොටස


අසේලි උදේ විශ්ව විද්‍යාලයට එද්දි උදේ දේශනේ පටන් අරගෙනයි තිබුනේ.ඒ නිසා අසේලි පුස්තකාලය පැත්තට යන්න පිටත් වුනා.පුස්තකාලෙට යන අතරතුරේදි අසේලිට මතක් වුනේ ආදිත්‍ය එක්ක දුම්රියේදි වෙච්ච කතා බහ. 
"ඇයි ඔයා නිතරම මං ඔයාගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියන්නේ" අසේලි ඇහුවේ දවස් ගානක් තිස්සේ හිතේ තිබ්බ ප්‍රශ්නයක්. 
"ම්ම්ම්....අපි එහෙම කතා වුනානේ නේද?" ආදිත්‍ය කිව්වේ එයා ලගම හිටගෙන හිටපු අසේලි දිහා බලන ගමන්. 
"කොයි වෙලාවෙද?" ඇස් පුංචි කරලා ආදිත්‍ය දිහා බලන ගමන් අසේලි ඇහුවේ පුදුමෙන්.
"ඇයි ඔයා කෝල් කරලා කිව්වේ වැඩේට කැමතියි කියලා" 
"ඉතින් ඒ කිව්වේ පැයකටනේ" 
" පැයකට කිව්වට තාම ඒ පැය ආවේ නෑනේ" 
"ආවේ නෑ කියන්නේ? පැයයි නම් පැයයි.වැඩේ කෙරෙන්න කතා වුනේ එහෙමනේ" අසේලි ඒ සැරේ ටිකක් හයියෙන් කිව්වේ ආදිත්‍ය කියන දේ නොතේරෙන නිසා. 
"ශ්ශ්.....හෙමින් හෙමින්...මිනිස්සු බලනවා" ආදිත්‍ය වටේ බලන ගමන් අසේලිට රහසින් කිව්වා. 
"ඉතින්? මං වැරදි දෙයක් යැ කිව්වේ" 
" වැරදි දෙයක්ද කිව්වේ? පැයකට වැඩේ කෙරෙන්න ඕනේ කියලා තව ටිකක් හයියෙන් කියන්නකෝ බලන්න" ආදිත්‍ය කියද්දි අසේලිගේ ඇස් ලොකු වුනා. 
"ආ...යන්තම් තේරුනාද දැන්.මහ මෝඩියෙක් එක්කනේ මං මේ කතා කරන්නේ" ආදිත්‍ය කිව්වේ අසේලි ඇස් ලොකු කරගත්ත විදිය දැකලා. 
" ඉතින් කව්ද අනේ ඔහොම එකක් දන්නේ" අසේලි ආදිත්‍යට හෙමීට කිව්වේ වටේ මිනිස්සු දිහාත් බලන ගමන්. 
" කෝ ඉතින් ඔයා උත්තර දුන්නේ නෑනේ" අසේලි ආයෙත් ආදිත්‍ය දිහා බලලා රහසින් ඇහුවේ ආදිත්‍යගෙන් සද්දයක් නැති නිසා.අසේලි එක රහසින් අහද්දි ආදිත්‍යට හිනා ගියා. 
"මොකක්ද ප්‍රශ්නේ ඉතින්?" ආදිත්‍යත් රහසින්ම කෙදිරුවා. 
"ඇයි ඔයා මං ඔයාගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියන්නේ" අසේලි අහද්දි ආදිත්‍ය හිනා වුනා. 
" මේ වෙලාවේ ඒක අපි දෙන්නටම හොද නිසා.මට අර ගෑනු ලමයට පේන්න ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඕනේ.ඔයාටත් මේ වෙලවේ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්න එක හොදයිනේ..ඔයාව කොල්ලොන්ගෙන් බේරගන්න" ආදිත්‍ය කිව්වේ අසේලිට ඇහැක් ගහන ගමන්. 
"මාව මොකටද කාගෙන්වත් බේරන්නේ" අසේලි අමනාපෙන් කියද්දි ආදිත්‍ය අසේලිගේ මූණට එබුනා. 
"ඒකත් ඇත්ත තමයි.මං ඉන්නකොට කොල්ලෙක්වත් බලන්නේ නැතුව ඇති නේ..එහෙනම් දෙනුවන්ලට කියමු මං බොරු කිව්වේ කියලා" 
"නෑ...ඉතින් දැන් එහෙම කියන්න ඕනේ නෑ.එහෙම හරි නෑනේ...මුලින් ඔව් කියලා පස්සේ නෑ කියන එක" 
"අන්න ඒකමයි මාත් කියන්නේ..."
"මොකක්ද?" 
"මුලින් ඔව් කියලා පස්සේ නෑ කියන්න හොද නෑ" 
" ඉතින් එහෙම කියලා මේක හැමදාම කරන්නද?" 
"මොකක් කරන්නද? මං ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියලා කිව්වා මිසක් ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් එක්ක කරන දේවල් වලින් දශමයක් ඔයා එක්ක කරලා තියෙනවද? නෑනේ...අඩු ගානේ නිකමට අතින් අල්ලලා තියෙනවද? නෑනේ" ආදිත්‍ය කියද්දි අසේලි අහන් හිටියේ කටත් ඇරගෙන. 
"මෙයා මේ මොනවා කියවනවද මන්දා..මේ මං ඕවා දන්නේ නෑ.ආයේ එහෙම මගේ යාලුවන්ට කියන්න එපා ඔයා මගේ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කියලා" අසේලි ඒ ටික කිව්වේ ටිකක් තදින්. 
"හරි හරි...මං කියන්නේ නෑ.ඔයාම කියන්න" ආදිත්‍ය ඒ ටික කිව්වේ හෙමීට. 
"මොකක්ද කිව්වේ" 
"මුකුත් නෑ මුකුත් නෑ.මේ අතන එක්කෙනෙක් බහින්න හදන්නේ වාඩි වෙන්න." එහෙම කියපු ආදිත්‍ය අසේලිට වාඩි වෙන්න තැනකුත් හොයලා දීලා එනකම්ම ලගට වෙලා හිටගෙන ආපු හැටි මතක් වුනු අසේලිට තනියම හිනා ගියා. 
පුස්තකාලෙට ආපු අසේලි බලන් හිටියේ උදේ දේශනේ ඉවර වෙලා නෙහාරා පුස්තකාලෙට එනකම්.දේශනේ ඉවර වුනත් නෙහාරා පුස්තකාලෙට එන්න පරක්කු වුනු නිසා අසේලි පුස්තකාලෙන් එලියට බැස්සා.එතකොටම තමයි නෙහාරාත් එතනට ආවේ. 
"අනේ සොරි සොරි ටිකක් පරක්කු වුනා" නෙහාරා එහෙම කියාගෙනමයි අසේලිගේ අතින් අල්ලගත්තේ. 
"මොනාද මෙච්චර වෙලා කරේ?" 
" ටියුට් වගයක් බෙදුවා අනේ.අද ශාලිනි නෑ.ඒ පාර ඒක මට සෙට් වුනා " 
"හරි හරි.අද කොහෙද ප්‍රැක්ටිකල් තියෙනවා කිව්වේ" 
" උඩ තට්ටුවේ ලැබ් එකේ.තව පැය භාගයක්ම තියෙනවා.හෙමීට යමු" නෙහාරා කිව්වේ අසේලි එක්කම පාරට බහින ගමන්. 
විශ්ව විද්‍යාල ප්‍රධාන පාරේ එනකම්ම දෙන්නා අතරේ කිසිම කතාවක් නොවුනේ මග දිගටම ජේශ්ඨයෝ හම්බුනු නිසා.විද්‍යාගාරේ ගොඩනැගිල්ලට යන පාරට ආවට පස්සේ තමයි දෙන්නටම සැනසීමක් දැනුනේ. 
" අම්මෝ...ඇති යන්තම් මග නවතින් නැතුව ආවා" නෙහාරා කිව්වේ හුස්මක් හෙලන ගමන්. 
"ඔව් මාත් හිතුවා  නවත්තලා යන්නේ කොහෙද අහවි කියලා.ඒත් ඇහුවේ නෑනේ.ලොකු දෙයක්" අසේලිත් කිව්වා. 
"කොහොමත් දැන් අද රෑ සෝශල් එක දෙනවනේ.ඊට පස්සේ රැග් එක ඉවරයිනේ" 
"ශුවර්ද අද දෙනවා කියලා" අසේලි නම් ඇහුවේ සැකෙන්. 
"ඔව් ඔව් මේ සැරේ ශුවර්ම ශුවර්.උඹ සාරියක් ගෙනාවනේ" 
"ඔව් ගෙනාවා.ඒත් අදින්නේ කොහෙදිද? බලමුකෝ.අනිත් උන් අදින තැනක අපිත් අදිමු.ශා....හෙට ඉදන් නිදහසේ යන්න එන්න පුලුවන්.කොච්චර ශෝක් ද?" නෙහාරා හිනා වෙවී කියද්දි අසේලිත් හිනා වුනා. 
"ඇයි කැමති ඇදුමක් අදින්නත් පුලුවන්නේ" 
"ඒක තමයි.මේ ඇහුවද ට්‍රිප් එක ගැන ගෙදරින්.මොකද කිව්වේ" 
" යන්න කිව්වා.ඔයා යන නිසා හොදේ හා කිව්වේ.ඔන්න එන්නේ නෑ කියන්න එපා.මටත් යන්න වෙන්නේ නෑ ඒ පාර" 
" මං එනවා බං.විහාරාත් එනවා කිව්වනේ නේද? අපට මාර ෆන් එකක් ගන්න පුලුවන්" නෙහාරා කියද්දි අසේලි ඔලුව වැනුවා. 
"විහාරා නම් ඒවිද දන්නේ නෑ බං" 
"ඇයි ඒ? ඔයා ගෙදරදි මං කොල් කරාම කිව්වේ එනවා කියලා" 
" ඔව් එතකොට එන්න තමා හිටියේ.ඒත් අවිශ්කත් එනවලුනේ.ඒ නිසා විහාරා ඒවිද දන්නේ නෑ" 
"අවිශ්ක? එයා කොහෙන්ද සෙට් වුනේ" නෙහාරා පුදුමෙන් අහද්දි අසේලි උදේ දුම්රිය ස්ථානයේදි වෙච්ච කතා බහ විස්තර කරා. 
"ඒ කියන්නේ ආදිත්‍යත් එනවා" නෙහාරා කිව්වේ කල්පනා කරන ගමන්. 
"හ්ම්ම්..." 
"උඹට හොදටම විශ්වාසයි ද උඹලගේ එහෙම සම්බදයක් නෑ.මේ බොරුවක් කරන්නේ කියලා" 
"ඇයි එහෙම අහන්නේ.එහෙම දෙයක් නෑ අපේ" 
" නෑ....උඹලා ඔය කතා කරන වෙලාවක ඌ එහෙම දෙයක් ජෝක් එකට වගේ කියලා උඹත් හා කියලා දැන් උඹට ඒක මතක නෑ වගේ සීන් එකක් නෙවෙයිද මෙතන තියෙන්නේ" 
"උඹට පිස්සුද නෙහාරා...එහෙම දෙයක් වුනා නම් ඒක මට අමතක වෙනවද?එහෙම නෑ.එයා මේ ඔක්කොම කරන්නේ අර ලස්සන පොශ් කෙල්ලට පේන්න.ඒ එයාගේ කලින් ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් ද කොහෙද.ඒ කෙල්ලට පෙන්න තමයි මාව ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියලා පෙන්නන්නේ" අසේලි කියාගෙනම ගියා. 
"අනේ මන්දා බං.මට නම් උඹේ කතාවේ නොතේරෙන ගොඩක් දේවල් තියෙනවා" නෙහාරා කිව්වේ ලැබ් එක ලග බංකුවේ වාඩි වෙන ගමන් 
"ඒ මොනවද?" එහෙම අහන ගමන්ම අසේලිත් බංකුවෙන් වාඩි වුනා. 
"දැන් උඹ කියනවා ඒ කොල්ලට ඕනේ වුනේ උඹව ඒ කෙල්ලට පෙන්නන්න කියලා.මොකටද බං ඒ? උඹ කිව්වා වගේ ඒ ඌගේ කලින් කෙල්ල නම් ඌ කීයටවත් උඹව ඒ කෙල්ලට පෙන්නන්නෙ නෑ මේ මගේ දැන් ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියලා" 
"ඇයි ඒ? " අසේලි ඇහුවේ පුදුමෙන්. 
" හරි දැන් උඹම නේද කිව්වේ ඒ කෙල්ල හරිම ලස්සන නිලියක් වගේ කෙල්ලෙක් කියලා.ඒ වගේ කෙල්ලෙක්ට ඉරිසියා හිතෙන්න නම් ඊට වඩා සෑහෙන ලස්සන කෙල්ලෙක්ව ඕනේ පෙන්නන්න.හා නැද්ද?" නෙහාරා එහෙම කිව්වම අසේලි කල්පනා කරන්න පටන් ගත්තා. 
"මං මේ කිව්වේ ඔයා කැතයි කියලා එහෙම නෙවෙයි හොදේ.මං මේ කිව්වේ උඹ ඒ කෙල්ල ගැන කියපුවාගෙන්" නෙහාරා ආයෙත් එහෙම කිව්වේ අසේලිගෙන් සද්දයක් නැති නිසා. 
"නෑ නෑ මං මේ හිතුවේ ඒ කතාව ඇත්ත තමයි කියලා.ඒ කෙල්ල එක්ක අපට හැරෙන්නවත් බෑ" අසේලි කිව්වේ කල්පනා කරන ගමන්මයි. 
" හ්ම්ම්...ඒ විතරක්මත් නෙවෙයි.එදා ගගනටත් ආදිත්‍ය කිව්වා ඔයා එයාගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කියලා" 
"ඒ වෙලාවේ මං ගගන ලග හිර වෙලා හිටියේ.ඒකයි එහෙම කිව්වේ" 
"ඉතින් ආදිත්‍යට තිබුනනේ කියන්න එයා ඔයාගේ අයියා කියලා.මොකෝ DNA ටෙස්ට් කරන්නද? හරි ඒත් කමක් නෑ.කටට ආපු බොරුව කිව්වා කියමු.ඒත් අද මොකක්ද වුනේ කියපන් බලන්න" 
"අද මොකද වුනේ?" අසේලි ඇහුවේ කල්පනා කරන ගමන්. 
"ඒ ටිකට ඒක මතක නෑ.අනේ මන්දා බං උඹේ මතකේ.ඇයි අද දෙනුවන්ටත් කිව්වා නේද ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් කතාව" 
"ආ...ඔව් කිව්වා" 
"ඉතින් ඒකනේ...අද මොකටද එහෙම කියන්නේ.මේකේ වෙන පටලැවිල්ලක් තියෙනවා" නෙහාරා කිව්වේ බංකුවෙන් නැගිටින ගමන්. 
ඒ වෙද්දි ලමයි විද්‍යාගාරයට ඇතුල් වෙන්න පටන් අරගෙනයි තිබ්බේ.නෙහාරායි අසේලියි ත් බෑග් එක බංකුවෙන් තියලා පොත් අරගෙනයි නැගිට්ටේ. 
"මොකක්ද පටලැවිල්ල" අසේලි ඇහුවේ පුදුමෙන්. 
" ආදිත්‍ය උඹට කැමතියි..ඒක කියාගන්න බැරුවයි ඉන්නේ" 
"පිස්සුද නෙහාරා.එයා මේ බැලුවොත් මාත් එක්ක රන්ඩු.මට කැමති වෙයිද අර වගේ ලස්සන සුදු කෙල්ලෙක් ඉන්දෙද්දි" 
"ඔය ඉතින් උඹටත් ඉරිසියාව.මං කියන දේ පිළිගන්න බැරි නම් කමක් නෑ.ඒත් වෙලාවක ටිකක් හිතපන් ඌ උඹව එදා රෑ පරිස්සමට එක්කගෙන ආපු එක ගැන.උඹව බේරගන්න හෝටලේට ආපු එක ගැන.උඹ එක්ක කතා කරන්න අඹ ගස් දිගේ බඩගාගෙන කාමරේට ආපු එක ගැන.හිතපන් ඕවත් වෙලාවක.එතකොට තේරෙවි මං කියපු දේ" නෙහාරා කිව්වෙ විද්‍යාගාරේට ඇතුල් වෙන ගමන්. 
නෙහාරා කියපු දේවල් ඇහෙද්දි අසේලිට දැනුනේ හිත හිරිවැටිලා යන බවක්.ඇගම සීතල වෙලා හීන් දාඩියක් වැටෙද්දි අසේලිත් විද්‍යාගාරෙට ඇතුල් වුනා. 
******************************************
ඇග සීතල වුනාම දාඩිය දානවා හොදේ.අත්දැකීමෙන් කියන්නේ ❤️
ආදරෙන් ඉන්න ❤️

No comments:

Post a Comment